Welkom bij MSW-Techniek
 
Mijn drijfveer om dit op poten te zetten is gekomen, omdat ik gevoel kreeg dat ik veel meer in mijn mars heb, en wat niet gezien werd. Dan komt er een moment dat je uit je comfort- zone moet gaan. Dat was op mijn 51e verjaardag, die dag ben bij de KvK naar binnen ben gestapt. Ik weet wat ik waard ben en wat ik met mijn twee rechter handen kan. En nu bepaal ik zelf wat er gaat gebeuren en welke kant ik op wil.
Wat ga ik doen? verschillende onderdelen komen nu op mijn pad. Ten eerste blijf ik gewoon RMO-Monteur, daar ligt mijn passie. Ik moet doen waar ik goed in ben dat zijn koper draadjes, PLC’s Datasystemen, GPS,GPRS. Ik repareer printplaten telefoon’s enz zeg maar waar een stekker aan zit is heeft voor mij geen geheimen.
Dan wat ik jaren heb gedaan is melk rijden of wel de melk van de veehouder naar de melkfabriek vervoeren. Dat heb ik altijd met plezier gedaan, maar op een gegeven moment dacht ik, is dit dat ik mijn hele leven wil blijven doen? Ik heb toen besloten om wat met mijn MTS-E te gaan doen, wat ik al deed ik mijn vrije tijd. 
Dus ik ben inzetbaar als RMO-Chauffeur heb alles bij gehouden en ben een beëdigd chauffeur/monsternemer. Alle rijbewijzen, code 95. 
Het volgende wat op mijn pad komt is geboren uit een probleem dat voortkomt uit de autoslaaptrein. We gaan met de motor op de trein met vakantie. Dit doen we al een paar jaar want met een motor over de grote baan is niet leuk. Wij houden van toeren genieten van de omgeving. Dit jaar is de stekker bij de Autozug er uit er getrokken, de reis is gebaseerd op de vertrektijden van de trein. Klaar.  Wat nu? denken, denken toen is het idee geboren wij kopen een vrachtautotje en gaan daar mee op pad, en dachten we, we zijn niet de enige dit met dit probleem zitten. De transporttak van MSW was geboren. Na ons trippie ga ik de inschrijving bij de NIWO voor elkaar maken. We zijn met een paar man, want ik dan deze kar niet trekken in combinatie met mijn passie de RMO. Ik heb de transport papieren in de la liggen en deze gaan we in zetten. De vrachtauto is er inmiddels en we zijn druk bezig om hem te prepareren. Want de motor moeten in de laadbak nu even een tussen oplossing maar straks professioneel.
En dan hebben we nog het zonnepanelen verhaal, wat ik prachtig vind. De techniek er achter. Ik ga mij hier ook voor inzetten met Arjan van PakDeZon.
Mijn bedrijfs naam MSW staat eigenlijk voor de  afkorting RMO Rijdende Melk Ontvangst en dat is het Duits Milch Sammel Wagen. De Engelse afkorting Milk Collecting Truck MCT en als je dan zoekt kom je bij ICT gerelateerde bedrijven uit, dat wou ik niet.  Maar ik heb het in middels omgedoopt naar Met Samen Werking.
En ik denk dat er nog wel veel meer op mijn pad komt, ik heb zulke lieve mensen om mee heen. Het geluk lacht me toe, en ik ga er voor om er wat moois van te maken. 
Zo even een update het nieuwe jaar 2017 is begonnen en er is in het afgelopen jaar het een en ander gebeurt. Ik was met goede moet begonnen maar ik ging niet helemaal zoals ik me voorgesteld had. Heb genoeg klusje gedaan, maar ik had ook een paar keer wel de diagnose maar doordat ik het betreffende onderdeel niet op voorraad had, moest ik nee verkopen. Dat is voor de klant niet fijn, die zoek dan een andere weg. Dat zonnepanelen verhaal is niet mijn ding als een klauteraapje op een schuin dak, nee daar heb ik verstek laten gaan. De schoorsteen moet toch roken, dus besloten om 2 dagen in loondienst te gaan, en tussen de bedrijven door RMO reparatie’s gedaan. Begin december kwam de handelsnaam R.M.O.-Techniek vrij, deze gelijk geclaimd bij de KvK en bij mijn Hosting provider en even gauw iets in elkaar geflanst. En Theo en Inco zijn nu R.M.O.-Techniek. Dit jaar begint en ik heb eigenlijk helemaal geen tijd meer om in loondienst wat te doen, dus dit gaat op een laag pitje, zodat de RMO-Techniek mijn hoofdmotor weer gaat worden. Er zijn ook wat nieuwe leuke ontwikkelingen gaande, die ik met twee handen aan ga pakken.

Alvast bedankt iedereen die op mijn site is geweest en een vriendelijk groet 
Inco